| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Michiel v.L. Excuses voor het feit dat mijn rank verkeerd was

Geregistreerd op: 15 Sep 2003 Berichten: 2215 Woonplaats: Fort Maatstaf, Utreg
|
Geplaatst: Vr 30 Jul 2010, 12:52 Onderwerp: |
|
|
Het verhaal gaat dat Menchov een contact getekend zou hebben bij Astana. Dat zou toch wel een aderlating zijn voor Rabo. Het kopmanschap in de Tour 2011 zal dus geheel bij Gesink komen te liggen. Een gunstig effect zou kunnen zijn dat door het vertrek van Menchov er meer ruimte is voor renners in de ploeg om aan etappezeges te werken in de Tour. Iets dat de laatste jaren er aan heeft ontbroken. Laatste etappezege in Tour van Rabo dateert alweer uit 2005.
Een ander voordeel is dat er meer ruimte komt in hun budget. Rabo is bezig om Luis Leon Sanchez (voor het kleine rondewerk en knecht in grote rondes) en Matti Breschel (beoogd voorjaarsklassiekerkopman) te halen. _________________ Gegroet, gij vermaledijd creatuur... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
PeaceNlove Olim accountmanager

|
Geplaatst: Vr 30 Jul 2010, 14:26 Onderwerp: |
|
|
Eerste keer dat ik in het tourtopic post, maar zelfs ik weet dat een Rabo-spanjaard vorig jaar een etappe won op een berg, dus die 2005 is echt onzin. _________________ "Ik betaal graag belasting. Daar koop ik beschaving mee."
Thomas Friedman |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Michiel v.L. Excuses voor het feit dat mijn rank verkeerd was

Geregistreerd op: 15 Sep 2003 Berichten: 2215 Woonplaats: Fort Maatstaf, Utreg
|
Geplaatst: Vr 30 Jul 2010, 16:59 Onderwerp: |
|
|
Je hebt gelijk. Ik verwarde het met de laatste Nederlandse etappezege. _________________ Gegroet, gij vermaledijd creatuur... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
puntensliep
|
Geplaatst: Vr 30 Jul 2010, 20:13 Onderwerp: |
|
|
| Ik heb de tour dit jaar weer gevolgd en ik moet zeggen dat ik erg genoten heb. Ik ben groot fan geworden van Andy Schleck en Geesink, vooral die Schleck is echt een droogkloot die laconiek met druk om kan gaan. Het maakt het leuk om naar interviews en persconferenties te kijken. Heel wat anders dan Armstrong en Ullrich in voorbije jaren. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
JWC Verlicht Despoot

Geregistreerd op: 05 Nov 2002 Berichten: 1645 Woonplaats: La Fortalesa
|
Geplaatst: Di 03 Aug 2010, 22:28 Onderwerp: |
|
|
| PeaceNlove schreef: | | Eerste keer dat ik in het tourtopic post, maar zelfs ik weet dat een Rabo-spanjaard vorig jaar een etappe won op een berg, dus die 2005 is echt onzin. |
En niet zomaar een berg, maar hij won op de Mont Ventoux.
Helaas heb ik door mijn vakantie de 2e helft van deze tour moeten missen, maar ik begreep dat de pyreneen-etappes erg mooi waren. _________________ Immensi Tremor WWW-Oceani |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Robert-Jan noviet

Geregistreerd op: 26 Aug 2010 Berichten: 27 Woonplaats: Boomstraat, Utrecht
|
Geplaatst: Vr 27 Aug 2010, 00:25 Onderwerp: |
|
|
| puntensliep schreef: | | Ik heb de tour dit jaar weer gevolgd en ik moet zeggen dat ik erg genoten heb. Ik ben groot fan geworden van Andy Schleck en Geesink, vooral die Schleck is echt een droogkloot die laconiek met druk om kan gaan. Het maakt het leuk om naar interviews en persconferenties te kijken. |
Mee eens, die Contador is de bad guy. Met die vieze grijns van 'm. _________________ Twitter: rjbruin - De Taalpurist
Musicmeter - Last.fm - Blog
Facebook - Hyves - DevART |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|